Sayang ;)

Daisypath Anniversary tickers

holiday + holidayy




Okayy , aku na share . Cuti deepavali aku na g Kuching ary rabu nih 26/10. holiday + holiday wif my fmily . Jyeah  epy ? Smestinyee . Aku naek flight niy lhaa , Blan 12 t aku g vietnam lakk . Vietnam ? lwak kann ? Haha :D . Tp tape arh , da book da na wad cm ner . next year laen holiday tmpat laen lakk :DD . Hmm , to my sayang NUR AIN ta mao cdih-2 kayy . anjee g skjap je t anje text syg okayy ? T itee meet lhaa lw anje da blik cni . Ta mao cdih-2 n ta mao tching-2 :)) . Anjee cyg syg sgd-3 weyyy .  Dea mem t'bek at dnia nih ! wktu aku sdih dea org prtama yg ad , wktu nangiss dea ponn nangesss . Fuhh , mem t'bekkkkkk ! Okayy , continue balekk bout this . okayy , epy sgd-2 . N exited sgd na g sne . Aku g ta lame pon blik cni ary ahad or isnin arh tgok lu arh tiket mama book balekk ble follow jee :DD . Firefly ? t'engad at cter awan dania . Haha :DD . Mudah-2 p'jlanan balek n pegi slamat . Amin ~ . Doakn tww :)) . Hmm , okayy smpy cni jea . Mlas na cter pnjang-2 lenguh tgan :) . 


p/s*:: saba farisha akma :: 

No comments:

Post a Comment

Followers